Politica DOING de returnare a produselor
Dincolo de aspectele reglementate prin lege, DOIG S.r.l. își dorește în primul rând o experiență plăcută și onestă cu clienții săi. De aceea, satisfacția dumeavoastră finală va reprezenta pentru noi principalul reper în soluționarea eventualelor probleme aparute.
Cel mai bun lucru este să comunicăm – tel: 0755.060.709, 0722.358.832 sau
e-mail: doing_tm@yahoo.com.
Temeiul legal
Conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor, aveți dreptul de a returna produsele achiziționate prin intermediul unui contract încheiat la distanță cu un profesionist, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice, de la recepționarea coletului.
Cum se face returnarea produselor?
Conform O.U.G. 34/2014 ‘’Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului”.
Pentru a vă exercita dreptul de returnare a produselor este suficient să ne informați de intenția dumneavoastră printr-o declarație neechivocă, pe suport durabil: un e-mail sau prin intermediul formularului de retragere din contract (formularul de retur este un model și nu este obligatoriu).
Conditii de returnare
Produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite de către client, cu ambalajul și toate accesoriile originale intacte, astfel încât acestea să poată fi revândute ca noi.
În cazul în care produsele a căror returnare este solicitată, prezintă urmatoarele caracteristici: ambalaje deteriorate sau murdare, conținut incomplet, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, DOING S.r.l. își rezervă dreptul de a decide, după caz, acceptarea sau refuzul returului.
Fără a putea fi considerată o enumerare exhaustivă, vă prezentăm mai jos cateva categorii de produse care nu pot face obiectul returului:
• Produsele care reprezintă o “comandă specială”, definită ca fiind produsul comandat de către client, ce nu se află în stocul uzual al DOING S.r.l., dar care poate fi livrat pe baza unei comenzi ferme si a plății unui avans;
• Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igiena și care au fost desigilate de consumator.
DOING S.r.l. nu recomandă returnarea produselor deja folosite sau deterioritate pentru a se evita refuzul returului și plata taxelor de curier dus-întors de către client. Dacă produsele sunt returnate într-o stare în care nu mai pot fi vandute ca noi, DOING S.r.l. își rezervă dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea acestora la stadiul inițial (dacă este posibil) sau, după caz, pentru a acoperi eventualele pierderi cauzate de deteriorarea acestora.
Adresa de returnare a produselor
Destinatar: DOING S.R.L.
Localitatea Timișoara, cod postal 300185, strada Iuliu Maniu, nr. 46, județul Timiș, Romania.
Cine plătește transportul de retur?
Opțiunea privind modalitatea de returnare a produselor către DOING S.r.l., aparține în totalitate clientului, care va suporta în mod direct prețul transportului de retur, în funcție de prețurile practicate de operatorul ales. DOING S.r.l. nu acceptă primirea coletelor trimise cu ramburs. În cazul în care clientul returnează produsele, cu plata transportului la destinatar (in speță, DOING S.r.l.), aceasta din urma își rezervă dreptul de a refuza primirea coletului/coletelor, sau de a reține contravaloarea transportului achitat, din soldul datorat clientului, în cazul in care sunt îndeplinite condițiile de acceptare a returului.
Returnarea contravalorii produselor
Returnarea contravalorii produselor acceptate de DOING S.r.l. ca retur, se va face în termen de maxim 14 zile calendaristice de la data denunțării contractului de către cumpărător, fara a-i fi solicitate acestuia din urma alte cheltuieli aferente rambursarii sumelor.
DOING S.r.l. va returna banii achitați de cumpărător printr-una dintre următoarele modalități:
· • Virament bancar: din contul DOING S.r.l. în contul clientului (24-48 ore de la procesarea plății);
· • Mandat postal: prin Poșta Română la adresa clientului (3-4 zile de la trimitere);
· • Orice altă metodă de plată folosită de către client la tranzacția ințială.
Menționăm că DOING S.r.l. comercializează produsele, în condițiile prezentate mai sus, doar pe teritoriul României.